05 september, 2012

IFK Kumla - NH

NH Support rapporterar via twitter. Följ NH support på twitter. @NHSupport
NH tar ledningen efter 3.49 Målskytt Byström.

***********

Tänkte skriva ihop ett inlägg innan matchen drog igång, men jag hann inte. Tur för jag hade på känn att NH med en hel hög med spelare på skadelistan skulle få svårt Kumla i kväll. Nu har ju matchen precis börjat men ändå. Jag har idag fått tag på tre matchtröjor som jag tänkte tävla ut till er läsare. Återkommer med det när matchen är till ända. Jag rapporterar vidare det som NH Support twittrar till alla som inte har ett twitter konto. Håll till godo, och tack NH Support.

**********
Första perioden är slut. Kumla - Nyköpings Hockey 0-1. Skotträknaren är trasig så ingen skottstatistik allstå. :-)

Lungt på målproduktionen än så länge i andra perioden.
För ovanlighetensskull en petig domare och många NH utvisningar.
1-1 efter 18.10 i andra perioden.
målet tillkommer efter en solklar bentackling.
Så här ska NH spela enligt laguppställningen.

Norberg kliver av efter att ha fått en puck i ansiktet. Ajajaj

Svensson
Selin-Axbom-Bröms-Berg-Bjuhr
Ånelöf-H.Andersson-Lindholm-Byström-Svensson
Lindberg-Norberg-Thim-Lehmann-Lindlöf
Jacbosson-Eberhardsson-Sallhag
3dje igång. NH börjar i PP

4 minuter kvar
Ordinarie slut. 1-1
Och matchen slutar 1-1. Ingen förlängning allstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.