23 januari, 2013

Hoppas jag har fel


Ingen inför rapport i dag men väl ett litet spel, sitter i bilen på väg till Björkängshallen när jag skriver detta. Har hittat två matcher att förvalta 1000-lappen på. Tyvärr för alla NH fans så saknas lite för många tongivande spelare för att jag ska våga tro på en seger för NH. Därför ser min dubbel ut som följer:

Huddinge – Nyköping 1 (2,20)
Tyvärr saknas bland annat Mozart, Bröms och Selin i kvällens match. Det tror jag blir för många tongivande spelare som är borta för NH för att kunna hota i seriefinalen. Gärna en jinx här grabbar!

Tranås – Västervik 2 (2,25)
Om NH har sjukdomsproblem är det än värre för Tranås. Därför får Västervik vara med på kupongen till 2,25 ggr insatsen. Hade V-vik som hyffsat stora favoriter utan manfallet i Tranås.

Totalt odds: 4,95 x 200:- Ev utdelning: 990:- Kvar i kassan efter dagens spel: 500:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.