27 december, 2012

Goda nyheter

Idag kom Niklas Bröms och Nyköpings Hockey alltså överrens om en kontraktsförlängning. Bröms stannar alltså i Nyköping även säsongen 13/14. Hur grymt är inte det? Jag står fast vid att jag tycker att Bröms är Div1s bästa center.

Minns när NH spelade PO mot Krif förra säsongen och jag pratade med några bortafans på Olearys innan söndagsmatchen. De undrade vem Nyköpings nr 27 var. Den bästa spelaren de hade sett på den här nivån sas det. Jag instämmer. Nu spelar han alltså vidare med NH.

**********
Jag var nere och intervjuade Fredrik Johansson tidigare under kvällen och resultatet kommer jag förhoppningsvis publicera senare i natt eller i morgon förmiddag. Det blev en intressant diskution om både ev nyförvärv och hur Johansson ser på det egna laget inför allettan. Nu har jag några timmars arbete framför mig.

1 kommentar:

  1. Nu önskar jag mig följande påskrifter i följande ordning:

    Andersson
    Bjuhr
    Selin
    Byström
    Tornberg
    Anton Svensson

    Vill så klart spara många fler från årets lag men dessa är dom som jag bara inte vill missa i nästa års trupp. Skulle haft Norberg med men vet inte hur allvarlig skada han fick :(

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.