10 april, 2013

Skilda vägar


Det blir inget spel i Nyköpings Hockey för Anders Selin kommande säsong. Det lutar allt mer åt att Selin kommer att bli antagen på den utbildning han har sökt och därför måste Anders Selin och Nyköpings Hockey gå skilda vägar. Det handlar enbart om att det är omöjligt att kombinera studierna med hockey i Nyköping och man har i bästa samförstånd valt att gå åt varsitt håll. Anders Selin var en av Nyköpings Hockeys stabilare backar förra säsongen och jag, och många med mig hade gärna sett honom i NH dressen även nästa säsong. Nu blir det alltså inte så tyvärr!

**********
Det haglar inte med hockeyrykten kring NH eller övriga lag i div1D. Om du har något du vill dela med dig av så går det bra att maila mig på:

nhtyckaren@hotmail.com

Jag finns även på twitter: @NBrunelius

 

2 kommentarer:

  1. När skulle dom gå ut med tränare då? Stod något om att dom valde mellan 3 st i SN?

    Målisen M Dahlbom, klart eller inget alls?

    Vad håller klubben på med? Är det något på G så ge oss nått att sukta efter, är ju silly!!!

    SvaraRadera
  2. Det kan inte vara tacksamt att driva NH blogg just nu.Brukar ha stort tålamod men nu börjar jag bli ivrig!!!!!!!Är det så att man sitter å håller på info ellet exsisterar det inga förhandlingar med spelare? Om man håller på info/rykten vad vinner man på det? Kom i vind Roger M skapa lite intresse runt klubben.NH@re

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.